Over De Bron

Veiligheid staat voorop bij De Bron. Ons kindcentrum moet een warme plek zijn voor iedereen die er komt en voor de leerlingen in het bijzonder. Mensen, kinderen, moeten zichzelf kunnen zijn en een positief zelfbeeld ontwikkelen, als basis voor zelfstandigheid én samenwerking. Dat kan alleen als we respect hebben voor elkaar, dat wil zeggen dat we écht naar elkaar luisteren en elkaar in waarde laten. We leren onze leerlingen daarom verantwoordelijkheid te nemen voor hun gedrag, en fouten te zien als gebeurtenissen om van te leren. Daarbij komen waarden als rechtvaardigheid en betrouwbaarheid op natuurlijke wijze aan bod.

Zo wordt ons kindcentrum een veilige omgeving om jezelf, de ander en de wereld te ontdekken!

$image['alt']

Onze ervaringen met de Bron